Personal Training

Back2Balance Personal Trainingstraject

Doel

  • Door middel van structurele personal trainingen de basis leggen voor spierversterking, flexibiliteit/stabiliteit, conditie en ontspanning;
  • Deze doelen verder uitbouwen naar het persoonlijk gewenste structurele resultaat.

Inhoud

Intake: duur 30 min

  • SMART-doelen (Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch, Tijdgebonden) vaststellen: wat wil je bereiken?!;
  • Weging;
  • Advies: Er kan gekozen worden uit 4 opties. We gaan samen kijken welke optie qua frequentie voor jou het meest geschikt is (toelichting van de 4 opties  http://balancebyhands.nl/pt-traject-2/in het menu \ prijzen \ Back2Balance).

Trainingsprogramma

Op basis van de SMART-doelen maak ik een trainingsprogramma voor jou met daarin i.i.g.:

  • Warming-up d.m.v. makkelijk uitvoerbare yogaoefeningen;
  • Specifieke oefeningen voor de spieren die aandacht nodig hebben;
  • Cooling-down met stretch-oefeningen.

Personal Trainingen (PT’s)

  • 1 op 1 in de praktijk van Balance by Hands of bij jou aan-huis aan de hand van het trainingsschema;
  • Afhankelijk van de frequenties van de PT’s ga je tussendoor zelf ook structureel met het trainingsschema aan de slag! Hiervoor geef ik je tijdens de PT’s alle benodigde uitleg.

Tussentijdse evaluaties: duur 30 min

  • Tussentijdse weging;
  • Doelen gerealiseerd?;
  • Eventueel nieuwe doelen vastleggen;
  • Nieuw / aangepast / ongewijzigd trainingsschema.

Eindevaluatie na afloop van het traject: duur 30 min

Hoe is het traject jou bevallen? Wil je dit traject voortzetten? Zo ja, en met welke frequentie en doelen voor het nieuwe jaar?

Totale duur Back2Balance Personal Trainingstraject: minimaal 1 jaar

We gaan dit traject samen aan voor minimaal 1 jaar om echt structureel tot verandering en verbetering van jouw gezondheid te komen!

 


Afspraak maken bij Balance by hands